سامسونگ ظاهرا روی یک تبلت با نمایشگر حفرهدار کار میکند
وبسایت سمموبایل در گزارشی اختصاصی مینویسد انیمیشنهایی در One UI 9 پیدا کرده است که گمانهزنیهایی را دربارهی تغییر طراحی تبلتهای آیندهی سامسونگ ایجاد میکنند. انیمیشنهای جدید، دستگاهی را به تصویر میکشند که دوربین سلفی آن به صورت یک حفره در نمایشگر تعبیه شده است.
انیمیشنها در دو حالت مختلف نمایش داده میشوند؛ در یکی از آنها دوربین در مرکز ضلع بلندتر و در دیگری در مرکز ضلع کوتاهتر قرار دارد. این طراحی، مشابه سبک استفاده شده در بسیاری از مدلهای گوشی سامسونگ است.
پیش از این، سامسونگ در تبلتهای خود از بریدگی نمایشگر یا حاشیههای ضخیم برای جایگذاری دوربین استفاده میکرد. وجود این انیمیشنها در نسخهی آزمایشی جدید، در حالی که در نسخهی One UI 8.5 وجود نداشتند، احتمال تغییر رویکرد طراحی این شرکت را تقویت کرده است.
استفاده از تصاویر گرافیکی عمومی در بخشهای راهنمای نرمافزار، امری رایج است و این انیمیشنها لزوما به معنای تولید قطعی محصولی با این مشخصات نیست. سامسونگ هنوز جزئیاتی دربارهی تبلتهای بعدی خود منتشر نکرده است.