شیائومی روی ردمی نوت ۱۷ با باتری غولپیکر کار میکند
شیائومی پس از معرفی بیسروصدای گوشی اقتصادی ردمی 17C در چین، تمرکز خود را برای گسترش سری نوت و معرفی مدلهای جدید گذاشته است.
به ادعای دیجیتال چت استیشن، گوشی میانردهای از سری ردمی نوت ۱۷ با تمرکز بر شارژدهی و ظرفیت باتری بالا تابستان امسال رونمایی میشود.
ردمی نوت ۱۷ احتمالا به باتری حدود ۹۰۰۰ میلیآمپرساعت مجهز خواهد بود و نمایشگر تخت 1.5K، اسپیکرهای دوگانه با حجم صدای بالا و استانداردهای حفاظتی در سطح پرچمداران برای مقاومت در برابر آب و سقوط خواهد داشت.
قلب تپندهی گوشی تراشهی کممصرف از سری اسنپدراگون ۶ خواهد بود که احتمال دارد مدل اسنپدراگون ۶ نسل ۵ باشد. این تراشه که در اردیبهشتماه معرفی شد، پیشتر به عنوان گزینهای برای محصولات ردمی مطرح شده بود.
برنامههای ردمی تنها به این مدل محدود نمیشود و انتظار میرود ردمی نوت ۱۷ پرو مکس با باتری ۱۰۰۰۰ میلیآمپرساعتی در ماههای آینده عرضه شود. همچنین، گوشی ردمی K90 اولترا با تراشهی اسنپدراگون ۸ الیت، باتری ۸۵۰۰ میلیآمپرساعتی، شارژ ۱۰۰ واتی و سیستم خنککنندهی فعال تا پایان ماه جاری میلادی به بازار میآید.